BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, November 30, 2010


Assalamualaikum...
29/11/2010..wah,penat nya la berjogging dalam hujan. rase macam orang tak berapa nak betul je bila jogging tgh hujan tu..sebab nye..kami sume nk KURUS..so,kitaorang pun tak kesah jog macam orang gila.semua nie, cik yaya zamimi punya idea la, abes je kelas biology, kitaorg pun plan la nak jog,,da siap2 pakai sport attire,jeng3..buka tingkap and tgk hujan mencurah ke bumi..wah,punah harapan nak jog..aku pun mesej la yaya,.."ya,ujan la..nk jog ke"..sebab azam yang kuat,cewah...kitaorang pun terus kan je niat murni tu..huhu.. penat gila kot, macam2 tempat kitaorang pusing.. da tak kesah da dengan students yang menyemak.. semua ni sebab,aku kena turunkan 5kg dalam 2 bulan = secret resepi..bukan nya ak nak sangat resepi tu, tapi sebab,aku betul2 nak turunkan berat badan..wish me LUCK~~ hmm..ha,tengok la gambor2 kitaorg..





dekat dlm lif kc

say "ho" munie

penat seyh

yaya bajet

cik sheila

munnn

aku yang kuat

krete sape la tu,




3 comments:

Al Basirah said...

ecece..mg dah kurus lahh
shila joging?nt tinggal tengkorak je la dia ahaha

NNZ said...

nape aku gak yg bajet? -.-"

hawa benz said...

sayobaeq: ak kurus??ak berat la...hahah,,ak pnt da ckp dgn syiela..

yaya: cant help..ko mmg bajet